ח"כ פולקמן מרגיע: "מדובר רק על לפרוס את הסכומים שהובטחו" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ פולקמן מרגיע: "מדובר רק על לפרוס את הסכומים שהובטחו" • האזינו
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ח"כ רועי פולקמן ממפלגת 'כולנו' התייחס הבוקר (שני) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' למשבר התקציב בין 'כולנו' למפלגות החרדיות.

    פולקמן אמר כי "אני לא חושב שזה נכון להציג את הענין כאילו הוא יוזמה של פקידי האוצר, יש תקציב מדינה, יש גרעון גדול, יש דרישות בתחומי החינוך והרווחה, יש דרישות מתחום הביטחון ויש הסכמים קואליציוניים".

    "קודם כל לא מדובר על לפתוח מחדש את הכל אלא על לפרוט את התקציבים שהובטחו, זה נאמר על ידינו קודם עוד בעת המו"מ, הרי לא חתמנו על ההסכמים מול שאר המפלגות, גם אז אמרנו שיש בזה בעיה חמורה באופן ממש היסטורי".

    "לפני 3 חודשים היינו חיים באיזשהו אווירה שכולם לא ידעו לאן זה יוביל –  אבל כעת שהסתיימה שנה רואים את הצרכים", אמר פולקמן והוסיף כי "הניסוח הוא לא ויתור אלא פריסה אחרת".

    על הטענה כי לא יתכן לשנות הסכמים אמר כי "אין כאן שינוי, כשמגישים תקציב יושבים כולם מול התקציב ומחליטים. נציגי בנק ישראל כבר הביעו את דעתם החריפה בעניין והם לא קשורים למשרד האוצר".

    "השותפים שלנו יודעים שבכדי לאזן תקציב צריך לעשות אחד מארבעה דברים, או להטיל מס או לעשות קיצוץ רוחבי בכל משרדי הממשלה או להגדיל את הגרעון באופן דרמטי או להקטין את הדרישות"

    "יש כאן תיאום אדוק בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר כחלון  – שתפקידם הוא להביט באופן ממלכתי על האזרחים ועל המדינה".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות